Polityka prywatności

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Niniejszym informuje, że Kancelaria przetwarza Państwa dane osobowe. Obowiązek informacyjny w tym zakresie został nałożony przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Rozporządzeniem”). Szczegóły tego dotyczące przetwarzania danych znajdują się poniżej.
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Omachel z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mikołaja Reja 88 lok. 6C, 50-343 Wrocław, NIP: 8831828935, e-mail: kancelaria@omachel.pl, tel. 501-982-383.
2. Państwa dane osobowe są przetwarzane, gdy kontaktują się Państwo z Kancelarią (np. telefonicznie, listownie, e- mailowo lub przez Formularz kontaktowy dostępny na stronie). Gromadzone dane osobowe obejmują wszelkie informacje udostępniane Kancelarii, w tym przy zawieraniu umowy o doradztwo prawne oraz w toku rejestracji tj. przede wszystkim: imię, nazwisko, nazwę firmy, numer NIP, REGON, adres, adres e-mail, numer telefonu, dane wynikające z przesłanych załączników, treść wiadomości, dane uzyskane od innych osób w trakcie realizacji umowy (np. strony przeciwnej, sądu, komornika). Ponadto Kancelaria gromadzi również dane, które pozostawiacie Państwo poruszając się po serwisie tzw. pliki cookies.
3. Dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię jedynie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia pomocy prawnej, w tym w szczególności kontaktu z Państwem i płatności.
4. Podstawę prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią przepisy: art. 6 ust 1 lit. b) Rozporządzenia – w celu realizacji Zlecenia w związku ze świadczeniem usług prawnych, art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia – w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z prowadzeniem działalności prawniczej, art. 6. ust 1 lit. f) Rozporządzenia – do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię polegających na ustaleniu lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi.
5. Państwa dane osobowe możemy udostępniać podwykonawcom, czyli podmiotom, z których usług korzystamy przy ich przetwarzaniu, tj.: podmiotom prowadzącym działalność pocztową/kurierską, dostawcom usług teleinformatycznych, podmiotom  zapewniającym działanie narzędzi informatycznych, biurom rachunkowym, bankom; sądom, organom ścigania, urzędom i innym adresatom pism kierowanych w Państwa imieniu; organom państwowym, innym podmiotom, instytucjom etc. w przypadkach przewidzianych przez prawo w celu realizowania spoczywających na Kancelarii obowiązkach przewidzianych przepisami prawa (np. sądy, organy ścigania); innym podmiotom współpracującym z Kancelarią na potrzeby realizacji usług pomocy prawnej lub celem wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
6. Kancelaria nie przekazuje Państwa danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Dane będą przetwarzane przez okres, w którym będzie to konieczne dla celów realizacji doradztwa prawnego. Dane te mogą być przetwarzane również po zakończeniu realizacji usługi prawnej, do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy o świadczenie usług doradztwa prawnego lub do czasu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, bądź usunięcia danych. Przysługuje Państwu także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, w następstwie czego Kancelaria zaprzestanie przetwarzania danych.
9. Podanie danych osobowych w związku ze świadczoną usługą doradztwa prawnego jest dobrowolne ale jednocześnie niezbędne do jej wykonania.